نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایشگاه علوم تجربی آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالش‌های موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • آلاینده های زیست محیطی مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
  • آموزش ایجاد علاقه دانش‌آموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
  • آموزش از طریق پاورپوینت مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
  • آموزش زمینه محور آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
  • آموزش سنتی مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • آموزش شیمی بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
  • آموزش علوم شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • آموزش علوم رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
  • آموزش علوم.ایلام بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
  • آموزش علوم تجربی مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
  • آموزش علوم تجربی بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
  • آموزش علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
  • آموزش علوم تجربی تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
  • آموزش فیزیک مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • آموزش فیزیک تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
  • آموزش فیزیک بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • آموزش فیزیک بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • آموزش مجازی یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
  • آموزش معکوس بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • آموزش معکوس اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
  • آموزش‌های مجازی مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
  • آموزه‌‌های زیست‌محیطی بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]

ا

  • ارزشیابی مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
  • ارزشیابی بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • استخراج مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
  • الگوی جهانی یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
  • الگوی مصرف و تولید تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
  • الگوی ویلیام رومی تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
  • انگیزش مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • ایام شیوع کرونا مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]

ب

  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • برنامه درسی برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
  • برنامه درسی تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
  • برنامه درسی شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
  • برنامه درسی بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • برنامه درسی آموزش علوم تجربی وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
  • برنامه درسی اجرا شده وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
  • برنامه درسی اجراشده برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
  • برنامه درسی قصد شده وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
  • برنامه درسی قصدشده برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
  • برنامه درسی کسب شده برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
  • برنامه درسی مغفول وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
  • برنامه درسی ملی بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • برنامه درسی ملی بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
  • بی انگیزگی تحصیلی مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]

پ

  • پایه چهارم تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
  • پایه سوم بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
  • پروژه یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
  • پروژه محور یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
  • پنجم ابتدایی بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
  • پیشرفت تحصیلی آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
  • پیشرفت درسی آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
  • پیش‌سازمان‌دهنده‌های ریاضی بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • پیوندیونی روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]

ت

  • تحلیل‌محتوا مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌ فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
  • تحلیل محتوا کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
  • تحلیل محتوا بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
  • تحلیل محتوا تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
  • تدریس سنتی مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
  • تدریس فعال یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
  • تدریس مشارکتی مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
  • تربیت معلم تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
  • تعاملات ناقص بین نهادی مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
  • تفوق ارزش های مادی مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]

ج

  • جداسازی مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]
  • جریانها بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]

چ

  • چالش‌ها مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
  • چالش‌ها آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالش‌های موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • چرخه ی یادگیری رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]

ح

  • حل مسئله روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]

خ

  • خلاقیت بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]

د

  • دانش‌آموزان مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • دانش‌آموزان مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
  • دانش آموزان آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
  • دانش آموزان پایه چهارم آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
  • دانشجو مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • دانشجو معلمان تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
  • درک محتوا مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
  • دوره ابتدایی بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • دوره ابتدایی کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
  • دوره ابتدایی اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
  • دوره دوم ابتدایی تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
  • دوره دوم ابتدایی تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]

ر

  • راهکارها آزمایشگاه علوم تجربی در مدارس دوره های اول و دوم متوسطه (شناسایی چالش‌های موجود و ارائه راهکارها) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-12]
  • رضایتمندی آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
  • رفتارگرایی شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • روانشناسی شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
  • روش تدریس بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • روش تدریس روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
  • روش تدریس بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • روش ‌ساخت‌گرایی مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
  • روش سخنرانی مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • روش‌ های نوین ایجاد علاقه دانش‌آموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
  • رویکرد اکتشافی مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • رویکرد میان رشته‌ای بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]

ز

  • زیست‌شناسی مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
  • زیست‌شناسی مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]

س

  • ساخت گرایی رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
  • سخنرانی مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]
  • سرعت عملکرد تأثیر استفاده از نرم‌افزار شبیه‌ساز آزمایش‌های فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
  • سطح یادگیری مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • سند تحول بررسی جریان های ششگانه رویکرد STSE در کتاب علوم سال پنجم مقطع ابتدایی و میزان انطباق آنها با اهداف برنامه درسی ملی زیر نظام سند تحول آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 89-105]
  • سند تحول بنیادین تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • سوم ابتدایی بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • سوم ابتدایی ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]

ش

  • شایستگی دانش آموز بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
  • شبیه‌سازی تأثیر استفاده از نرم‌افزار شبیه‌ساز آزمایش‌های فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
  • شعر آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
  • شناخت گرایی و برساخت گرایی شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]

ض

  • ضرورت ها تربیت معلم و دلایل ایجاد رشته آموزش علوم تجربی (بایدها و ضرورت ها) [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 47-55]
  • ضریب تعامل ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
  • ضریب درگیری تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
  • ضعف بالندگی دانشجویی مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]

ع

  • علاقه ایجاد علاقه دانش‌آموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
  • علوم بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • علوم تجربی کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
  • علوم تجربی بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • علوم تجربی بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • علوم تجربی تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
  • علوم تجربی تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
  • علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
  • علوم تجربی رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
  • علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • علوم تجربی شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
  • علوم تجربی روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
  • علوم تجربی اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
  • علوم تجربی یادگیری جذاب و اثربخش علوم تجربی برای شاگردان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد پروژه محور (PBL) [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 60-84]
  • علوم تجربی آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
  • علوم تجربی بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • علوم دوره ابتدایی بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
  • علوم زمین تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
  • عملکرد تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش از طریق پاورپوینت در مقابل ارائه سخنرانی بر درک محتوا درس علوم تجربی دانش آموزان پایه ششم شهر بابل [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 22-29]

غ

  • غیر فعال تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]

ف

  • فعال تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]
  • فعالیت های یاددهی- یادگیری بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
  • فیزیک تأثیر استفاده از نرم‌افزار شبیه‌ساز آزمایش‌های فیزیک در یادگیری و نحوۀ عملکرد دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-21]
  • فیزیک شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • فیزیک ایجاد علاقه دانش‌آموزان به درس فیزیک: چالشی در انتظار بهبود وضعیت [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 1-11]
  • فیزیک تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
  • فیزیک جدید تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]

ق

  • قصه گویی آموزش مفاهیم علوم با استفاده از روش قصه گویی و بررسی اثربخشی آن بر رضایتمندی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهر یزد. [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 30-40]
  • قصه‌های کودکانه آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]
  • قیاسگری آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]

ک

  • کاربرد آنالوژی بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
  • کاوشگری بررسی تاُثیر روش تدریس کاوشگری بر میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان دخترپایه ی هشتم متوسطه ی اول شهر موسیان در سال تحصیلی 99-98 [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 20-37]
  • کتاب‌درسی مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
  • کتاب درسی تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
  • کتاب درسی شیمی بررسی میزان توجه به کاربرد آنالوژی در آموزش شیمی در کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم دبیرستان [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 85-96]
  • کتاب علوم ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
  • کتاب علوم تجربی بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
  • کتاب فیزیک تحلیل محتوای کتاب‌ فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
  • کتب علوم تجربی تحلیل محتوای بخش علوم زمین کتب علوم تجربی دوره دوم ابتدایی بر اساس الگوی ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 53-66]
  • کم توانی ذهنی شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]
  • کودکان با نیاز ویژه شیوه های آموزش علوم تجربی برای کودکان کم توان ذهنی [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 38-46]

گ

  • گیاهان آموزش مبحث گیاهان با استفاده از اشعار و قصه‌های کودکانه و تأثیر آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 72-83]

م

  • ماهیت علم تحلیل محتوای کتاب‌ فیزیک 2 دورۀ متوسطه با رویکرد ماهیت علم (پژوهش کیفی) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 38-54]
  • ماهیت علم تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
  • ماهیت علم فیزیک تدریس درس فیزیک جدید به دانشجویان با رویکرد مبتنی بر استفاده از ماهیت علم [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 27-34]
  • متوسطه اول تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی دوره ی متوسطه اول از منظر مولفه های اصلاح الگوی مصرف و تولید [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 41-50]
  • متوسطه اول وارسی محتوی برنامه‌ریزی درسی قصد شده آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان با برنامه درسی اجرا شده و شناسایی محتوای برنامه درسی مغفول [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 37-59]
  • محیط دانشگاه حامی مطالعه علل و زمینه بی انگیزگی تحصیلی دانشجومعلمان علوم پایه با رویکرد کیفی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 28-45]
  • محیط زیست تحلیل محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‏ های محیط زیست [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 65-88]
  • مدل E7 رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 12-20]
  • مزایا مزایا و چالش‌های آموزش مجازی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-61]
  • مطالعات توصیفی بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
  • مطالعه تطبیقی بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 66-83]
  • مفاهیم انتزاعی آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
  • مفاهیم شیمی مقایسه اثربخشی روش تدریس اکتشافی با بازخورد و سخنرانی به روش سنتی بر انگیزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آموزش مفاهیم پایه شیمی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 19-31]
  • مقطع ابتدایی تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
  • مقطع ابتدایی برنامه درسی قصد شده، اجراشده و کسب شده با تأکید بر پیامدهای حاصل از آنها دردرس علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 51-71]
  • مقطع ابتدایی تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم مقطع ابتدایی براساس رویکرد سند تحول بنیادین با استفاده از روش پردازش اطلاعاتی آنتروپی‌ شانون [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 21-37]
  • منابع یادگیری بهبود طراحی فعالیت‌های یاددهی- یادگیری درس علوم دوره ابتدایی در راستای تحقق شایستگی دانش آموزان با رویکرد برنامه درسی میان رشته‌ای [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 1-18]
  • مولفه‌های سلامت کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
  • مولفه های ماهیت علم تحلیل محتوای کتاب فیزیک پایه یازدهم رشته ریاضی- فیزیک بر اساس رویکرد ماهیت علم [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 24-36]
  • مولفه‌های محیط زیست کنکاشی بر مولفه های سلامت و محیط زیست در محتوای کتب درسی علوم تجربی دوره اول ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 13-21]
  • مولفه های مهارت های زندگی بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 62-77]
  • میکرواستخراج فاز جامد تقویت یافته با سرمایش (CA-SPME) مروری بر روشهای نوین میکرو استخراج : مقایسه تکنیک ها و کاربردها [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 22-46]

ن

  • نظریه گاردنر بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]
  • نظریۀ یادگیری شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 35-50]
  • نقاشی بررسی بازتاب تصویری آموزه‌های زیست‌محیطی: یک تحلیل محتوای بصری [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 13-27]
  • نور یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]

و

  • ویلیام‌رومی مقایسه محتوای کتاب‌های درسی زیست‌شناسی نظام جدید(بعد ازسال1396) با نظام قدیم(قبل از سال 1395) با استفاده از روش تحلیل محتوای ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 47-61]
  • ویلیام رومی تحلیل‌ محتوای‌ کتاب‌ علوم‌ تجربی‌ چهارم‌ ابتدایی (1402-1401) براساس‌ روش‌ ویلیام‌ رومی [دوره 2، شماره 5، 1401، صفحه 32-40]
  • ویلیام رومی ‌بررسی تحلیلی ضریب تعامل و میزان پویایی متغیرهای متن، تصاویر و پرسش‌ها در کتاب علوم سال سوم مقطع ابتدایی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 41-52]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای بخش زمین شناسی کتاب های علوم تجربی متوسطه اول بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 67-84]

ه

  • هوش بررسی کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی براساس تئوری هوش‌های چندگانه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-12]

ی

  • یادداری اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
  • یادگیری آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 55-65]
  • یادگیری مروری بر شیوه های نوین ارزشیابی در آموزش علوم تجربی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 46-64]
  • یادگیری مقایسه روش تدریس مشارکتی و روش تدریس سنتی در یادگیری درس زیست شناسی دانش‌آموزان دختر [دوره 2، شماره 6، 1401، صفحه 56-64]
  • یادگیری روش تدریس حل مسئله در فرآیند باددهی – یادگیری مبحث پیوندیونی درس علوم تجربی دوره اول متوسطه [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 1-10]
  • یادگیری اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد [دوره 2، شماره 7، 1401، صفحه 11-23]
  • یادگیری بررسی تطبیقی درس علوم تجربی در ایران و کشور های منتخب( انگلستان و ژاپن) [دوره 2، شماره 8، 1401، صفحه 1-21]
  • یادگیری خرد مروری بر تأثیرات یادگیری خرد بر سطح یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-8]
  • یادگیری خودراهبر بررسی اثر آموزش کلاس معکوس بر نگرش و مهارت یادگیری خود راهبر دانش‌آموزان در درس فیزیک [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • یادگیری شیمی آموزش مفاهیم شیمیِ محلول با استفاده از قیاسگری: مرور مستندات بین‌المللی. [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 10-19]
  • یادگیری فیزیک مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]
  • یادگیری فیزیک بررسی تأثیر آموزش پیش‌سازمان‌دهنده‌های دانش ریاضی بر پیشرفت تحصیلی درس فیزیک دانش‌آموزان دورۀ دوم متوسطه [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 63-72]
  • یادگیری مبتنی برکندوکاو یادگیری مبتنی برکندوکاو (IBL) الگویی جهانی در آموزش مجازی نور [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 23-26]
  • یادگیری مولد مروری بر به‌کارگیری روش یادگیری مولد در آموزش فیزیک، مزایا و معایب [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 9-14]